レーシング・グレーシャーズ - ファースト・ライト






Tell me
教えてよ

You're sleeping it off
一眠りしたら 落ち着くって

And you won't be long
すぐに帰ってくるって

I'm biting your tongue
でも 君の口からは言わせない

You're biding your time
君はただ時を待っている


I'm giving me something don't get me hurt
自分が傷つくことから逃げていた

I'm living off nothing to make it work
ずっとその場しのぎで生きてきた

'Cos you're my runaway, yeah
だって君は僕の最後の砦だから


Tell me
教えてよ

It troubles your mind
君も苦しいんだろ

Like it troubles mine
僕と同じくらいに

I keep biting your tongue
それでも 君の口からは言わせない

Just to carry it on
ただ前に進むために


I'm giving me something don't get me hurt
自分が傷つくことから逃げていた

I'm living off nothing to make it work
ずっとその場しのぎで生きてきた

Giving me something don't give me hurt
自分が傷つかないよう精一杯だった

'Cos you're my runaway, yeah
だって君は僕の最後の砦だから


(間奏)


I'm giving me something don't get me hurt
自分が傷つくことから逃げていた

I'm living off nothing to make it work
ずっとその場しのぎで生きてきた

I'm giving me something don't get me hurt
自分が傷つかないよう精一杯だった

And you're my runaway, yeah
君こそ僕の最後の砦だから





20231107_234015_0000